Kelibat Kapten Jack Sparrow Tarik Beca Di India Jadi Viral





Menjadi viral dikalangan netizens di India gara-gara ada seorang pengguna Twitter telah memuatnaik sekeping gambar menunjukkan seorang lelaki penarik beca yang berpenampilan seperti karekter filem terkenal di dalam filem Pirates Of The Carribean iaitu watak Kapten Jack Sparrow yang dilakonkan oleh Johny Depp.

Rata-rata yang melihat gambar berkenaan menyifatkan ia sebagai sesuatu yang amat kelakar dan ada yang mengatakan Jacak Sparrow sudah bersara menajdi lanun dengan bertukar kerja kepada penarik beca di India.





Ada peminat membuat komen bergurau dengan menagtakan watak tersebut yang dulunya gah di lautan luas terbentang namun kini hanya berakhir sebagai Kapten Penarik beca.

Apapun gamabr tersebut memang seiras dengan wajah Kapten Jack dan apa yang muatnaik adalah gurauan semata-mata untuk hiburan.


0 Response to "Kelibat Kapten Jack Sparrow Tarik Beca Di India Jadi Viral"

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();