VIDEO - Gempar !!! Video LuC4H Atikah Suhaimi Dan Ammar Tersebar??


Siapa tak terkejut dengan khabar angin macam ni lebih-lebih lagi melibatkan artis tanah air yang sememangnya beragama Islam. Nauzubillah perkara macam ni berlaku kepada mereka semua. 

Kesian pula dekat si Ammar Alfian dan Atikah Suhaime ni berikutan tuduhan diri mereka terlibat dengan sebuah video lucah. Dalam pada itu, model terkenal, Idris Khan turut dikaitkan di dalam hal ini. 

Apa yang menyedihkan apabila karier Ammar juga terjejas ekoran daripada tuduhan dan fitnah ini sehinggakan dirinya kehilangan tawaran berlakon watak penting. Tindakan yang tidak bertanggungjawab ini tidak sepatutnya berlaku kerana menganggu periuk nasi seseorang artis itu. 

“Saya terkejut apabila diberitahu mempunyai video lucah bersama dua pelakon iaitu Atikah dan Idris. Benda itu tidak benar sama sekali. Saya kecewa kerana disebabkan gosip itu, saya kehilangan tawaran berlakon apabila produser tidak mahu mengambil risiko,” jelasnya. 


Dalam pada itu, Atikah Suhaime turut terkejut dan langsung tidak mengetahui fitnah ini mula tersebar. Menurutnya, disebabkan kemesraan yang terjalin antara dirinya dan juga Ammar selepas gandingan bersama dalam drama bersiri, Puteri Gunung Ledang pelbagai spekulasi dibuat malah turut memberitahu teman lelakinya memahami kerjayanya sebagai selebriti. 

“Perkara itu tidak benar sama sekali. Saya juga tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul? Kami memang berkawan baik kerana sama-sama berlakon dalam drama bersiri, Puteri Gunung Ledang. Mungkin orang tengok kami rapat dan mesra. 

“Disebabkan itu, mereka mula menyangka yang bukan-bukan, malah mengaitkan saya dan Ammar bercinta,” kata Atikah. 


0 Response to "VIDEO - Gempar !!! Video LuC4H Atikah Suhaimi Dan Ammar Tersebar??"

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();